Fadhli Jusoh

Fadhli Jusoh

Tuesday, March 1, 2011

Waiting...........

Waiting....?? apa yg di tunggu tu...?? tggu bas ke..?? or waiting for someone...?? ish3...waiting la sgt...hahaha....

Apakah yg di tggu dalam hidup anda...?? ....... i'm waiting for something lost in my life.... waiting until its come to me naturally.....hurmm....apa yg telah hilang dalam diriku ialah rasa cinta..... perasaan tu telah menghilang tanpa aku sedari.....tanpa aku relakan.... hati ini mula menjadi kosong dan tawar....

Sampai bila kah aku harus menunggu tuk semua tu...? aku sendiri xde jawapan tuk persoalan tu.... namun aku tetap akn menunggu sehingga ianya kembali seperti sediakala.....

Memang pada luarannya aku nampak happy....tapi hakikat hati yg menanggung amat perit sekali... perasaan takut amat menebal dalam diri ini... takut untuk mewujudkan rasa cinta dalam diri ini.... namun aku hanya manusia biasa,tetap inginkan cinta...ingin mencintai dan di cintai..... tapi siapalah aku tuk dapatkan semua tu.....=(

Aku ingin sgt tuk menukarkan rasa suka tu kepada rasa cinta.....tapi aku x berani tuk tukarkn semua tu.... takut sgt tuk meletakkan harapan pada seseorang..... takut hati ni terluka ag...... aku bukanlah seperti dulu ag....seorng yg kuat tuk hadapi semua tu.... hati ini telah menjadi lemah utk menghadapi semua tu....

Kesabaranku sentiasa mengatasi segala2nya..... sabar tuk menunggu dan terus menunggu sehingga hati ini kembali seperti sediakala.........

1 comment:

  1. sesungguhnya...Allah lebih mengetahui ape yg trbaek utk hmba-Nya..
    mngkin orng yg kita syg akn jd jdoh kita atau mngkin orng yg kita bnci atau mngkin kite sndiri pon xknal orng 2...
    mgkin orng 2 kita pnah syg atau mngkin orng 2 orng yg kita syg skrng nie atau mngkin sape2 je...
    oleh itu brkawan lbih baek drpd bercinta...jika kite yakin dgn kputusan kite utk bersame2 dgn orng yg kite nk ...bwt la solat istikharah supaye lbih tnang n yakin dgn keputusan yg bakal kite bwt..
    msuk la mminang...itu lbih baek....sesungguhnya..perasaan ingin disyngi n mnyayangi seseorng itu adlah lumrah kehidupan setiap manusia yg telah ditetapkan oleh Allah S.W.T..
    =)

    ReplyDelete