Fadhli Jusoh

Fadhli Jusoh

Sunday, March 27, 2011

Love my family......

tetiba rasa rindu sgt kt family aku.....rindu yg teramat sgt.....=(
da lama x berkumpul ramai2...rindu sgt saat2 tu..... time raya ari tu pun aku rasa x mcm yg sblom ni....mcm x cukup korum je keluarga ku ni....apa yg x lengkap lagi erk...?? hurmm....

mungkin xde sape yg penah thu apa yg aku rasa....aku anak bongsu yg ada 2 org abg dan 3 org kakak....tp aku x penah rasa kemesraan dari seorang abg...sebagai seorng lelaki,kadang2 aku terasa untuk berkongsi masalah dgn abg2 aku...tp aku x penah dapat lakukan semua 2... mana pergi abgku..?? xkan ku biarkn hbungan adik beradik ni terputus..... pulanglah ke pangkuan keluarga.....jgn sesekali lepaskan tnggungjwb mu sbgai seorng anak lelaki dalam keluarga.... walau da berumah tngga sekali pun....abah ngn ma tetap mnjadi keutamaan kita.... please.... jgn sampai kesabaranku selama ini x trtahan ag..... da terlalu byk yg aku pendamkan....

gunakan lah peluang yg di berikan ini dgn sebaik mungkin.... aku x mngharap lebih.... cuma mngharapkan kamu semua dapat gantikan tempat aku di samping ma ngan abah bila aku da tiada nanti..... selagi aku masih mampu bertahan untuk seberapa tahun lagi....aku tetap akan jalankan tnggungjawab ku sbagai anak lelaki dalam keluarga...... kebahagiaan keluargaku.... hanya senyuman dari keluarga ku sehingga ke pnghujungnya..... keep smile my dear family....=)

2 comments:

  1. kamu adalah yang terbaik...
    keluarga mu teramat bertuah kerana masih ada seorang ank yang sepertimu..
    untuk pengetahuan mu..kamu hanya menginginkan abgmu dalam mluahkan kepahitan..tapi dalam masa yang sma kamu dah ade akk mu..bleh bbual bsama..
    bertuah kamu..tapi aku tidak!!
    hanya mampu mluahkan perasaan pada sebuah buku sahaja..tak kisah ia berkaitan dgn ape..
    sungguh aku ingin kamu tahu..kau hargailah mereka yang ada..sekurang-kurangnya mereka(ibubapa,akak2mu) ada disisimu..fikirlah mereka yang tak dapat langsung berbicara dengan ahli kuarga mereka..

    ReplyDelete
  2. nope...its not about me.... there's something else....huhuhu

    ReplyDelete