Fadhli Jusoh

Fadhli Jusoh

Monday, February 21, 2011

Kenapa....?????

Kenapa dgn hatiku ni...?? kdg2 aku sendiri susah nak faham....susah tuk tafsirkan apa yg tersirat di hati ni.... macam2 rasa yg ada dalam hati ni...kadang2 terasa rindu sgt kt dia....tp aku da x mampu nk lakukan apa2...aku hanya mampu berserah....

memang pada luarannya aku da ok...tapi hakikat yg x blh aku nafikan ialah,aku masih sayangkan dia...rindukan dia...ingatkan dia....kenapa hatiku begini..?? makin aku lawan makin sakit hati ni.... sedih sgt bila kenangkan hati ini...sampai satu tahap hati ni da x mampu tuk terima org lain... hati ni seolah2 da tawar tuk terima cinta lain.... perasaan tu x mampu utk aku paksa ag.... bukan aku x cuba tuk terima...tapi perasaan ni da x sama macam dulu... tiada langsung rasa cinta dalam diri ini...kenapa aku macam ni...?? kenapa..?? kenapa...??!!!

maafkan aku sekiranya aku melukakan hati sapa2...tp aku sendiri x thu nape aku da x blh nk serius mcm dulu dalam soal ni... sebab tu aku x mampu nk bg sape2 harapan ag.... biarlah takdir yg tentukan....aku tetap akan terima seadanya sekiranya pintu hati ni terbuka tuk cinta lain.....

kenapa kesan luka ni trlalu mendalam...?? sakit sangat tuk aku tempohi sorang2.... pedih!! pilu!! tolong la.....aku da x mampu nk ubati luka ni lagi...hanya pada MU ku berserah ya ALLAH...... kembalikan rasa cinta dalam diri ini.... bukakan lah pintu hatiku......

tiada kata dapat ku lafazkan lagi.....waktu di syurgawi cintamu....aku rindukan semua tu.............!!

No comments:

Post a Comment