Fadhli Jusoh

Fadhli Jusoh

Monday, January 24, 2011

Semoga impian menjadi kenyataan....!!

Setiap orang mesti mempunyai impian masing2 kan..? so,aku pun ad impian ak jgk...haha


inilah dia kereta idamanku....xthu nape aku suka sgt kt kete ni...:)
tp yg ni aku nk pkai sblom aku ad kluarga sndri....
bila da brkeluarga xkan nk pakai kete ni ag...ngan anak2 ag....xmuat la pulak...haha


haa.....ni dia kete yg aku nk pakai bila da berkeluarga nanti...haha


kan selesa tu....anak ramai2 pun xpe..haha
blh bwk ma and abah skali...hehe


**pape pun aku akn brusaha utk pastikan semua ni mnjadi kenyataan.....doakan kjayaanku...cuma sorg je pnah thu impianku ini....spe org 2 erk..??hahaha
seorg yg salu support aku dari blakang....yg x pernah putus asa tuk bangunkan aku di saat aku jatuh....walau aku x pernah brlaku baik padanya...kah3...bunyi cam jahat plak paliey ni...hehe
actually i have a reason why i have to be like that...sorry.....dh2!!

so,inilah impian aku....insyaALLAH semuanya akn trcapai...Amin!!





3 comments:

  1. amin....insyaALLAH...
    setiap impian akn jd kenyataan dgn usaha yg berterusan & sentiasalah berdoa mohon kepadaNYA krna rezeki itu dtg drNYA..."rezeki itu ad dmana2.."

    ReplyDelete
  2. mmg muat rmai la kete 1 pali..hehe..bgus2..insyallah..impian pali t'capai..amin~^_^

    ReplyDelete
  3. hehe....thanks....sme2 kite doakn smua mnjadi knyataan...tp kete yg besar 2 xtau nk muat sapa la...xde calon ag...huhu

    ReplyDelete