Fadhli Jusoh

Fadhli Jusoh

Sunday, January 23, 2011

segala2nya telah hancur!!

segala2nya berakhir......segala2nya bgai makin menyakitiku di sini...hari-hari yg ak lalui di sini makin menyakitkan aku...ye,aku sedar aku sape...kdg2 sikap mu itu membtkan ak terasa agak terkilan...membuatkan aku tertanya2,layak kah aku utk mnjadi kawan mu...?? tapi selepas ap yg trjadi,segala2nya bgai merubah dirimu... Ya ALLAH....ak da x snggup lagi....hati ku da ckup terhancur!!tiada airmata utk aku tangisi ag...semuanya kering.... Ampuni lah dosa2 hamba Mu ini Ya ALLAH.... hanya pada Mu dapat ku luahkan.... hanya Mu yg thu isi hati ini... berikanlah aku petunjuk Ya ALLAH.....cukup la hati ini di sakiti... bukan kehendak ku utk mnjadi begini tetapi segala yg aku lalui amat mnyakitkan....

No comments:

Post a Comment